*Sonia Rykiel*

Sonia Rykiel HM tröja stl M! Helt NY-FRI FRAKT vid köp nuJag brukar inte bry mig om H&M särskilt mycket, men det gick ju inte att undgå det färgglada samarbetet med Sonia Rykiel.
Blev såld på tröjan här bredvid, färgglad som tusan.
Men som jag anade var det inte så lätt att få tag på den. Fanns bara XS kvar överallt.
Men jag anade att folk köpte de för att sälja på Tradera och mycket riktigt hittade en NY medium där.
Så klickade hem den i går, fick pröjsa 79 kr mer än vad den skulle kostat i butik + att jag slapp frakten. Så det kändes helt okej =)
Hoppas bara att den passar, annars får jag sälja vidare den sen, men hoppas att jag inte kommer att behöva det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0