*Min 1:a fridag*

I dag är det ingen vanlig dag för det är Katrins fridag HURRA HURRA HURRA =)
Okej jag erkänner någon skruv lös är det nog haha. Men det är i allafall super att man är ledig i dag ju.
Har tvättid vid 12.00 hade ställt klockan på 11.00, men vaknade 9.30 har i allafall sovit i 9,5 timmar så utvilad är jag banne mig, det var på tiden =)
Ska som sagt tvätta sen tänkte jag ta en tur in till stan för att köpa lite småplock som jag behöver, få nog skriva en lista för jag har redan glömt bort 2 saker *Illa Illa*
Nepp dags att hoppa upp och få lite saker gjorda =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Men åh vad du är söööt:) Tack!!!

Grattis till fridagen:)



kraaam Pia

2010-05-26 @ 16:31:24
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0