*Övning*

Denna veckan är det tack och hej på 38 an =(
Har fått vara med Lena och övat på 76 som jag ska börja direkt med nästa vecka, en villadel *BLÄ*
Vissa skulle säkert göra vad som helst för att få gå på en villdel, men inte jag, föredrar mina trappor.
Allt är nytt för mig också, nytt distrikt, ny plats i Frölunda, nya gator som går hit och dit och upp och ner och hjälp.
Moppen är utbytt mot en Clubcar.
I dag kändes det som jag hade ett liiiiiitet hum om distriktet, som sagt väldigt litet.
Den delen ska tydligen delas och jag fick vara med och öva nu på allt, sådant som jag inte ens ska ha där sen, vilket känns väldigt onödigt.
Hade ju velat öva nästa vecka när det drar i gång så man bara fick det man skulle ha.
Ska se om Lena kan åka med mig en dag nästa vecka med *Hoppas*
Är en fin del vid Saltholmen jag ska gå bl.a massa miljon villor som ah det ena är större än det andra och endel ser ut som riktiga beachhus *Jesus*
Jag ska dela ut till Kenneth Andersson och Niclas Alexandersson, de gör ju deras gator lite roligare haha HJÄLP!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0