*V.19 Lördag*

Jisses vilken regn det var på förmiddagen och halva eftermiddagen.
Vi skulle åka in till stan fick ett skrangligt papraply, blev så lack på det tillslut så jag slängde det i närmaste papperskorg jag fick syn på.
Gick in till Claes Ohlson för att köpa ett nytt, när man kommer ut igen så har det slutat att regna *Suck*
Per, Cina, Marcus och Ellinor var i stan så mötte upp de, mucho trevligt.
Jag tror inte jag har sett de sedan i julas så det var kul att se de lite med.
Putte och jag skulle åka hem när vi blev sugna på att ta en sväng in till Liseberg.
Jag hade en systemkasse med mig så frågade jag vakterna vart jag kunde ställa den så länge, men nehe då fick man inte förvara alkohol där inne, riktigt dåligt.
Så fick gömma kassen i en rabatt så länge, vad gör de om man hade ställt den i garderoben någon timma!?!
De förvarar ju alkohol på sina restauranger under säsongen där . . .
När vi väl kom in fick jag syn på en gubbe som delade ut läckra kassar till folk som var på väg hem. Jag anade var det var i så gick fram och frågade om jag fick en vilket jag fick.
Ett frågeformulär om sitt besök + 2 stycken fribiljetter, alltid bra att ha ju =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0