*Dramaten*

Jag kan äntligen sluta leta, har varit och köpt mig en Dramaten nu.
Har varit ute efter det ett tag, men hittade ingen som föll mig i smaken varken utseendemässigt eller prismässigt.
Liksom det är ju innerst inne en tantvagn haha, så har inte velat att den ser för tantig ut.
Eftersom det har blivit inne igen så finns det ju endel snygga.
Fick tips från Tina som själv hade köpt en Dramaten i en "billighets affär". Fick se hennes och tyckte den var helt okej.
Fanns även i flera färger hade ju inte kunnat med att köpa en exakt likadan.
Så var nyss och köpte en fin för BARA 199 kr, perfekt.
Fick användning av den direkt då jag hittade en massa annat smått & gott där med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0