*Elsas Mode*

Bok ;
Elsas Mode

Författare ; 
Sofi Fahrman

Handling ;
Boken handlar om Borås tjejen Elsa som precis har kommit hem till Sverige efter en New York vistelse.
Hon vill leva livet och skakar på huvudet åt sina barndomskompisar som ska ha barn. Hon får jobb på ett café i Stockholm.
Hon har höga mål så hon skaffar en modeblogg som blir väldigt välkänd och öppna dörrar till det "Glamour-life" som hon vill ha!

 
Min åsikt ;
Jag läste ut den på en vecka, mest för jag ville börja med en ny.
Tycker boken överlag var okej som tidsfördriv.
MEN gud vad jag störde mig på Elsas karaktär i boken, självupptagen och tvekade inte på att ta till de fulaste knepen för att få vad hon vill ha.
Nix p.g.a hennes personlighet i boken så blää.
Hennes bästa kompis Maria i boken får höga betyg dock =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0