*Köttfärsås*

Jag gillar att laga mat, men måste erkänna att det jag är mest kass på att laga är de klassiska sakerna som exempel lasange, köttfärssås och annat "vanligt".
När jag fixar käk vill jag gärna götta till det lite extra.
Blev så sjukt sugen på Spagetti och köttfärssås häromdagen, men då kom ju köttfärs problemet.
Och kan nu glatt konstratera att jag äntligen kan göra köttfärssås, gör den som Putte brukar göra och den är väldigt god.
Dock är det ingen som slår mammas, när jag skulle testa en gång så blev den inte alls lika bra.
Visst blev den god men fick ändå inte till det =)
Så vad tycks ser inte MIN köttfärssås god ut!?!


Kommentarer
Postat av: mum

Ser helt OK ut T.o.m. mumsig Bra jobbat!!

2010-09-12 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0